A.I.D.A pisz lepiej

Ten wpis wysłałem wcześniej do osób zapisanych na newsletter.

Dołącz korzystając z poniższego formularza!

Wprowadzaj zmiany, jeden e-mail na raz!

W każdej wiadomości, otrzymasz dawkę wiedzy, inspiracji i praktyki (W.I.P)

    Administratorem danych osobowych niezbędnych w procesie przetwarzania, w tym podanych powyżej, jest Krzysztof Bury, ul. Piaski 50, 30-199 Rząska, NIP: 7922121365. Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych (imię, e-mail) w ramach działań Krzysztof Bury.


    Formularz chroniony przez reCAPTCHA i Google Polityka Prywatności i Regulamin.

    W.I.P #2 - (Wiedza, Inspiracja, Praktyka)

    Dlaczego niektórym markom tak łatwo przychodzi przekonanie nas. do zakupu ich produktów?

    Odpowiedź znajdziesz w sekcji wiedza dzisiejszego W.I.P mailingu, zapraszam!

    Wiedza

    Wyjaśnienie pytania postawionego na początku jest bardzo proste, sprawcą tego ambarasu jest A.I.D.A

    I dobra wiadomość jest taka, że Ty też możesz ją łatwo wykorzystać nie tylko w biznesowych aspektach.

    A - Attention

    Na początek przykuj uwagę Twojego odbiorcy.

    I - Interest

    Dalej zainteresuj go treścią / ciekawą informacją, żeby podtrzymać zaangażowanie.

    D - Desire

    Teraz spraw by produkty czy akcja, którą chcesz żeby odbiorca wykonał była jednoznaczna i pożądana.

    A - Action

    Na koniec opisz dokładnie jak, jaką powinien podjąć akcję .

    TUTAJ znajdziesz przykład A.I.D.A dla Apple Watch-a.

    Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wykorzystać ten model w Twojej codziennej komunikacji.

    To w końcu Ty najlepiej znasz swojego odbiorcę!

    Inspiracja

    Dzisiaj trochę o osobie której prace kształtowały takie “potęgi” świata jak Musk, Trump, Jobs czy Wozniak.

    Ayn Rand pisarka i filozofka, autorka m.in. Źródła czy Atlas Zbuntowany, twórczyni nurtu zwanego obiektywizmem.

    Książki wymienione wyżej to spore tomy, co nie znaczy, że nie warto się z nimi zapoznać (sam jestem na etapie słuchania Atlas Zbuntowany), ale jak potrzebujesz czegoś na zachętę to zerknij na odcinek podcastu przygotowany przez Rafała Mazura - Zen Jaskiniowca.

    Podcast: Ayn RAND i Mike MENTZER czyli człowiek jako HEROS

    Praktyka

    Skoro już znasz A.I.D.A to wypadałoby trochę poćwiczyć.

    Może spróbujemy sprzedać komuś helikopter?

    • Zastanów się jak złapiesz uwagę odbiorcy - attention.
    • Czym go / ją zainteresujesz - interest.
    • Jak wzbudzisz pragnienie posiadania helikoptera - desire.
    • I wreszcie jak będzie wyglądać akcja - action.

    Rozwiązanie dokładnie tego przykładu znajdziesz TUTAJ.